Samyang 135mm F/2.0 ED UMC Sony E

Neohodnotené
 
Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
  • 1 z 3
 

Samyang 135mm F2.0 ED UMC je manuálny teleobjektív určený pre digitálne zrkadlovky s plným rámom. Vyjadruje živé farby a jeho jemné zaostrovanie z neho robí jeden z najlepších objektívov na portréty, nočné scény, voľný čas a žurnalistiku.

Dostupnosť obvykle 6-10 prac.dní
Môžeme doručiť do
16.12.2022
€479    
Kód tovaru 14113
Značka Samyang
Kategória pre Sony
Záruka 2 roky
 

Teleobjektív s manuálnym zaostrovaním
Samyang Optics 135mm F2.0 ED UMC je teleobjektív s manuálnym zaostrovaním pre veľkosti snímačov s plným rámom. Vyjadruje živé farby a mäkkú oblasť zaostrenia, vďaka čomu je najlepším objektívom na fotografovanie portrétov, nočných scenérií, divokej prírody a novinárskej fotografie.

Optické vlastnosti
Samyang 135mm F2.0 ED UMC má nízke F číslo F2.0. Objektív môžete presne ovládať pri snímaní v rôznych expozičných prostrediach vrátane relatívne tmavých alebo príliš jasných situácií.
Tento objektív obsahuje 11 šošoviek v 7 skupinách, najmä vrátane šošoviek s extra nízkym rozptylom (ED), ktoré ponúkajú vysoké rozlíšenie v celom obraze. Ultra Multi Coating (UMC) od spoločnosti Samyang Optics sa používa na optimalizáciu prieniku svetla a minimalizáciu odleskov a duchov. S takouto optickou konštrukciou má minimálnu ohniskovú vzdialenosť 0,8 m na snímanie objektov v blízkej vzdialenosti. Dizajn plávajúceho typu tiež zabezpečuje čo najviac svetla a maximalizuje rozlíšenie minimalizovaním sférickej aberácie a skreslenia.

Vlastnosti hardvéru
K dispozícii je 9 lamiel clony navrhnutých tak, aby boli takmer ako celý kruh, keď je clona zatvorená, čo jasne a krásne vyjadruje hviezdny lúč. Rám objektívu je kompaktný a pevný, pretože je vyrobený z vysoko pevnej hliníkovej zliatiny, takže môžete vytvárať dôveryhodné snímky. Odnímateľná slnečná clona v tvare okvetného lístka tiež minimalizuje odlesky a duchov tým, že chráni šošovku pred nepotrebným svetlom.
K dispozícii pre 9 držiakov fotoaparátu: Canon EF, Nikon F, Pentax K, Sony A, Canon M, Fujifilm X, Samsung NX, Sony E, MFT

Svetlá clona F2.0
Zaručuje rýchlejšiu rýchlosť uzávierky pri slabom osvetlení a dodáva snímkam hĺbku rozmazaním pozadia.

Minimalizované efekty odleskov a duchov s povrchovou úpravou Ultra Multi Coating
Znížením vplyvu zábleskov a efektov závojov na vašich obrázkoch a zároveň zaistením vynikajúcej kvality obrazu a kontrastu od stredu k okrajom ponúka krištáľovo čistú a ostrú kvalitu obrazu.
 
Minimalizované efekty odleskov a duchov s povrchovou úpravou Ultra Multi Coating
Znížením vplyvu zábleskov a efektov duchov na vašich obrázkoch a zároveň zaistením vynikajúcej kvality obrazu a kontrastu od stredu k okrajom ponúka krištáľovo čistú a ostrú kvalitu obra
.

 

Ohnisková vzdialenosť: 135mm
Svetelnosť: f/2.0
Max. clona: f/22
Počet lamiel clony: 9
Optická konštrukcia: 11 členov v 7 skupinách
Min. vzdialenosť: 80cm
Priemer filtrov: 77mm
Zorný uhol: 18.8° (pre Full-Frame), 12.4° (pre APS-C)
Zaostrovanie: manual
Rozmery (max. priemer x dĺžka): 82.0 x 148.1 mm
Hmotnosť: 840g
Bajonet: Sony E-mount