Nikon 70-200mm f/4G ED VR

Neohodnotené
 
Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
  • 1 z 12
 

Vysokovýkonný teleobjektív Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/4G ED VR určený na používanie s jednookými zrkadlovkami formátu FX. Tento objektív sa pýši praktickou kombináciou pevnej svetelnosti f/4 a univerzálnej ohniskovej vzdialenosti 70–200 mm a je ideálny na zaznamenávanie udalostí, cestovania, divočiny a dokonca aj športov. Systém stabilizácie obrazu od spoločnosti Nikon umožňuje zhotovovať zábery s časmi uzávierky až o päť krokov dlhšími na dosiahnutie mimoriadnej ostrosti a stability statických snímok pri snímaní z ruky. Vynikajúca optická konštrukcia Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/4G ED VR poskytuje výnimočné rozlíšenie a kontrast v rôznych podmienkach.

Dostupnosť Skladom (1 ks)
€1 399    
Kód tovaru 13219
Značka Nikon
Kategória pre Nikon
Záruka 2 roky
 

 Systém stabilizácie obrazu od spoločnosti Nikon umožňuje snímať s časmi uzávierky dlhšími až o štyri stupne EV a dosiahnuť mimoriadne ostré   a stabilné snímky pri snímaní z ruky. Vynikajúca optická konštrukcia poskytuje výnimočné rozlíšenie a kontrast v rôznych podmienkach.

 
 
Tele zoom so svetelnosťou f/4
Svetelnosť f/4 umožňuje výnimočný výkon pri slabom svetle a konzistentnú expozíciu v celom rozsahu zoomu. Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť sa znížila na pôsobivú hodnotu 1 m.  Fotografi pracujúci s obrazovými snímačmi s vysokým rozlíšením a rýchlo snímajúcimi digitálnymi jednookými zrkadlovkami Nikon budú pripravení na všetko.

Ostrosť, stabilita, rýchlosť 
Ultrazvukový zaostrovací motor (SWM) umožňuje tiché a presné automatické zaostrovanie. Systém stabilizácie obrazu (VR): minimalizuje chvenie fotoaparátu a umožňuje snímať s časmi uzávierky až o 4,0* kroka dlhšími.

Optická presnosť 
Antireflexná vrstva Nano Crystal Coat výrazne zamedzuje reflexom a závoju. 

Presnosť medzi objektívom a fotoaparátom 
Tento objektív, ktorý bol skonštruovaný tak, aby spolupracoval s rýchlymi, profesionálnymi digitálnymi jednookými zrkadlovkami Nikon, rýchlo a presne reaguje na zmeny automatického zaostrovania. Teraz môžete spoľahlivo sledovať objekty s rýchlym pohybom – dokonca aj vtedy, keď sa pohybujú nepravidelne alebo náhodnou rýchlosťou, prípadne sa rýchlo približujú k fotoaparátu.
 

 

 
 
typ objektívu zoom objektív
ohnisková vzdialenosť 70 - 200 mm
svetelnosť F / 4
priemer filtra 67 mm
obrazový stabilizátor Ano (typ VR)
počet lamiel clony 9
konštrukcia-prvky / skupiny 20 / 14
zaostrovanie AF / MF
min. zaost. vzdialenosť 100 cm
slnečná clona HB-60
odolnosť voči prachu a vlhkosti -
rozmery 7,8 × 17,85 cm
hmotnosť 850 g
Kompatibilita pre Nikon