Canon EF 50mm f/1.8 STM

Neohodnotené
 
Tip Zväčšiť
 

Skvelý výkon aj pri slabších svetelných podmienkach.
Rýchle a prakticky tiché zaostrovanie.

Dostupnosť 6-10 prac. dní
Môžeme doručiť do
9.11.2020
€110    
Kód tovaru 13246
Značka Canon
Kategória pre Canon
Záruka 2 roky
 

Objektív EF 50mm f/1.8 STM rozostrí pozadie za objektom, čím umožní vyniknutie objektu. Taktiež sa postará o vyplnenie záberu bez nutnosti narúšania osobnej zóny daného človeka, čím sa postaráte o prirodzený výraz na jeho tvári.


V prípade jeho využitia na full-frame fotoaparáte EOS sa objektív EF 50mm f/1.8 STM bude správať ako štandardný objektív, ktorý vám poskytne perspektívu podobnú ľudskému oku – perspektívu ideálnu na snímanie vysokokvalitných každodenných fotografií.
 


Rýchle a prakticky tiché zaostrovanie


Technológia tichého zaostrovania STM je pri zhotovovaní statických záberov extrémne rýchla a poradí si tak aj s náhlymi pohybmi pri zachytávaní momentiek. V prípade, že je zaostrovanie počas snímania videa hladšie a pomalšie, získané zábery nadobudnú profesionálny filmový vzhľad.


Skvelý výkon aj pri slabších svetelných podmienkach

Objektív EF 50mm f/1.8 STM vpúšťa množstvo svetla, takže môžete pokračovať v snímaní aj keď sa svetelné podmienky zhoršia. Zachyťte atmosféru daného okamihu pomocou dostupného svetla – výsledok si zamilujete!



Mimoriadne ostrá kvalita obrázka

Tento pevný objektív bez možnosti približovania sa postará o skvelé zábery či už zhotovujete fotografie alebo videozáznam. Lepšia ostrosť, vyšší kontrast a zníženie skreslenia sa postarajú o prirodzenejší výsledok.



Sklenené prvky použité v objektíve EF 50mm f/1.8 STM sú vrstvené do povrchovej vrstvy Super Spectra šitej na mieru spoločnosťou Canon. Táto vrstva poskytuje ochranu pred oslnením a zdvojením obrazu počas snímania v protisvetle.



Kompaktný dizajn, s ktorým sa môžete vydať kamkoľvek

Miniatúrny objektív EF 50mm f/1.8 STM váži iba 160 g a má dĺžku len 40 mm, preto budete mať pre neho vo svojej taške vždy priestor. Manuálny zaostrovací prstenec sa ľahko hľadá a používa bez toho, aby ste museli fotoaparát odtiahnuť od oka.